Julai 16

genap sebulan tiada post dalam blog...

besok aku da kursus train the trainers...bulan lepas banyak yang berlaku, aku jumpa klinik diabetis, ENT dan klinik mata gara2 diabetic. arggghhh

aku ada ikut seminar optical security daripada multibase company di dewan persekutuan. apalagi aaahh...tidak ingat sudah... biarlah!

sekarang aku mau baca novel balik. novel melayu...tak kisahlaa orang nak cakap apapun tapi membaca bagi aku sekarang dapat melegakan mata dan fikiran aku daripada bedepan dngan pc dan sistem masa kerja. rasa mata nih macam terketar2 tinguk screen komputer...

bagi aku novel melayu msih mahal..kan bagus kalau dorang buat novel guna kertas recyle mcm omputih...kemudian juallah murah(kalau jual mahal tak mau belilah heheh) mest banyak yang mau beli novel..

aku tergerak mau baca novel melayu kerana ombak rindu.. buku ombak rindu karya fauziah ashari memang best.. bini aku yang mulanya nak baca... aku pun tumpang sekaki sebab tinguk kekhyusukan bini aku baca sampai pagi. seolah tida masa nak baca hari esuk. sebenrnya novel ni dah lama tapi oleh kerana bahasanya yang ngam laa sama jalan citer yang wokey maka aku dah bukak minda aku yang spektikal terhadap novel melayu...

rupanya malaysia tidak kurang hebatnya dalam penulisan...setanding dengan barat, cuma bila kita baca novel barat jangan pinggirkan novel tempatan... beri peluang.. banyak penulis novelis favaorite aku tapi terhenti beli novel sebab aku tak de masa nak baca semua..sibuk dengan tugas..

tapi sekarang mungkin aku start balik...penulis seperti norhayati ibrahin, fauziah ashari, aisya sofea, ramlee murshid yang kebanyakannya novel alaf 21 memang best...cerita dorng memang best dan kalau aku dan bini aku jumpa karya dorang terbaru..mesti aku kasi beli. tak rugi keluar duit hehehe banyak lagi penulis best tapi aku tak ingatlaa dah lama berenti beli novel..

bulan ni start balik...bagi peminat novel omputih...berilah peluang pada novel tempatan.. paling koman pun bacalah ombak rindu lepas tuh kalau tak suka juga apa boleh buat... selera orang lain-lain.

mau kasi habis novel dalam simpanan.. lebih 30 buah..waaaaa

Popular posts from this blog

Baru mau mula

kelam kabut

Sesi sekolah 2015