Klinik ENT

hari khamis 31 julai aku p klinik ENT. konon mau buang tonsil sebab masalah pernafasan aku sebab bila obes ada sekatan di kerongkong menyebabkan oksigen kurang masuk keotak menyebabkan kurang tidur berkualiti dan jantung terpaksa pam lebih kuat dan mungkin boleh berhenti nanti suatu masa jika aku tidak jaga berat badan aku.

tengahari tuh keluarga aku datang muis sebab bahagian pencen quiry sijil nikah bapa aku sebab beza dengan nama ic, ag dengan awang..dalam sijil nikah tidak ditulis ic cuma nama sahaja tapi dia tulis awang. sebab tu kena quiry dan bapa terpaksa urus untuk surat sumpah. rupanya surat sumpah tu bukan nnya murah... tujuh puluh ringgit beb! dua salinan kena 120..ada diskaun pula... fuh..lecehlah pulak.. yang salahnya itu imam yang tulis sama prosedur surat nikah yang tidak standard menyebabkan masalah dimasa hadapan.

hari jumaat ni..dapat laa merasa martabak cream cracker..tak sangka roti cracker hap seng boleh jadik macam martabak.. aku yang paling banyak makan sampai aku muak heheh bini aku bawa dari kelas memasak smk kolombong.. tinguk blog http://naniekk.blogspot.com

this week aku terasa badan aku pening sama mengantuk yang amat sangat. terutama hari isnin.. aku tidak terdaya nak bangun sebab penin sangat sampai aku pi kerja pukul 9. memang badan aku sudah tak terdaya kerana masalah berat aku. atau dah sampai time agaknya...

kerugian yang aku rasa sekarang ini adalah aku tidak pernah membaca habis alquran dan memahaminya. sekarang ini aku berazam menjadikan alquran sebagai sumber rujukan kehidupan. alquran adalah wahyu ilahi dan kenapa aku tidak memperdulikannya. padahal ia datang dari ilahi. hadiah istimewa tuhan kepada hambanya...

aku sentiasa terlupa alpa... tunjukkan lah aku jalan yang lurus dan diredhai.

Popular posts from this blog

Baru mau mula

kelam kabut

Sesi sekolah 2015