kelam kabut

kelmarin malam...

kami membeli barang keperluan baby..susu + pampers dah habis...kami teringin nak beli d servey kk plaza sebab senang...satu graound floor boleh beli semua dan barangan baby banyak choice disitu... yang spoilernya bila aku ingat dorang tutup pukul 9.30...so dengan selambanya kami jalan dari rumah pukul lapan ddngan ada beberapa hal yang berlaku di rumah seperti tertinggal susu bila sampai kk plaza banyak kedai dah tutup..kami pun turun ler nak membeli.. pilih2 baju baby...skali wife aku tanya staff bila tutup..dorang cakap jam 9. perhhh tinggal 5 minit lagi jam9...apa lagi..kelam kabut kami beli barangan baby...kemudian semua pintu dah tutup...lif dari bawah pun tutup...yang tinggal staff yang beratur didepan pintu menunggu nak pulang...kami ni nasib baik bawa baby di tulung la angkat barang2 kami pigi parking keta tgkt 4..

penat pula tangan ni nak mengetuk keyboard hahaha

sabtu tu kami ada singgah d putatan makan disana...dan beli susu yang paket saja sebab hari lum gaji...

hari minggu si haniff di tawari oleh pakcik dan aku benar2 nak tinguk rumah bila dengar cakap2 org tu ryumah dah siap.. apa lagi lepas cuci keta terus jalan denga sara kami tinguk rumah...rupanya dah boleh amik kunci dari roger untuk tnguk kerusakan sebab oc masih dalam proses...jalan raya pun dah ada...terus teruja nak duduk ruah sendiri nih... huh...Aku punya imaginasi dan motivasi dah naik skit walaupun rumah kami kecik saja tapi rumah sendiri punya baa tu yang best... tak sabar nak hias dan susun cantik2...

adek aku dari sandakan dah pindah likas...nak amik pakar...sambng study...so rumah kat kampung dah best ada bilik dan dia dah beli katil n almari..

adeh...sudahlah..rupanya tak la best sangat nak menaip nih...lenguh plak...walau banyak ayat nak keluar minta abjad abjad di ketuk membentuk prosa kata.. aku penat.. blog tidak semudah yang disangka...

Popular posts from this blog

Baru mau mula

2009