Kembali

hehe...

aku perasan cuma ada satu post saja untuk tahun 2009... apa yang aku jangkakan tidak berlaku seperti yang dijangka(biasalaa) mungkin aku akan luangkan masa semula meluahkan perasaan di dimensi ini membutakan mata memekakkan telinga...syukur alhamdulillah

tahun 2009 ada kelas malam... then segalanya berubah bila hani iman qaisara datang dalam hidup kami... dengan susah dan gembiranya kami satu keluarga merasai pengalaman yang akan dilalui bagi semua orang yang mmpunyai anak.. lahirnya 31 ogos 2009 hari ketiga berada dirumah kami dan disambut dengan rasa yang bermacam... pengalaman paling tak lupa bila dia menangis sepanjang malam di kampung..hingga terpaksa panggil uwan 3 kali minta tawari kerana masih menangis sampai pagi...

kelas malam aku mula terasa susah nak pegi bila aku tepaksa tinggal di lokawi.susah nak ulang alik p lokawi rasa malas...

dan tahun ini... bulan april kehaditan haniff mikhail menyerikan lagi suasana hidup kami... argghhh aku rasa aku akan kembali menulis semula.

kembali...(nyanyi macam lagu butterfinger)

Popular posts from this blog

Baru mau mula

kelam kabut

Sesi sekolah 2015