seminar IT

bulan ni sempena bulan it banyak betul seminar dan kursus...

seminar di magelan aku dapat stereo pc headset LG..no 168 bawa tuah untuk aku...kira first time dapat cabutan bertuah... selalu tak penah dapat pon..

seminar di le meridien : aku pigi jumpa doktor pakar... sehari dari awal pagi sampai jam 3... bahagian cardiology sama endokrin...

ada kureng sikit berat badan aku...so aku akan berusaha mengekalkan diet dan senaman ringan...

sekali buat ecg aku punya jantung masih lemahlaa.. still 26%.. peningkatan 3% dari 2006 masa aku tidak boleh jalan, sesak nafas dan hampir2 tiada nafas...

masa jumpa dr pakar jantung, tidak gitu friendly...dia cakap sikit saja...lepas tuh aku nampak lady doctor yang ku pernah jumpa di bahagian endokrin bulan sepuluh yang lalu...dia ada suruh aku makan ubat hormon and very2 tidak friendly...just tinguk kertas and cakap suruh turunkan berat... rupanya di dah rotate pigi cardio la pulak...aku rasa dia tak kenal aku kot...sebab kan banyak orang yng dijumpa setiap hari...

bila jumpa bilik endokrin..Doktor Lee is very nice..he introduce himself and ask how do i feel.. when he ceck my blood preasure and some blood test report he smile and shocking when i lost my weight 5 kilo... dia bagi semangat untuk teruskan reduce and semua tahap gula dan lain2 semua ok kecuali kolestrol tinggi sikit sebab hari raya berabis makan daging kambing heheh

dia pulak yang suruh saya buat ecg sebab jika jantung sudah ok boleh buat pembedahan tapi malangnya peningkatan hanya 3%.. kerana aku ada masalah tidur dan perlu buang tonsil tapi semua tidak boleh buat sebab weight implikasi..itu sebab kadang2 waktu pagi aku angat mengantuk walaupun tdur awal pada malam harinya...

mak aku dari mekah call rumah aku pukul 7 lebih malam tapi waktu di madinah waktu asar.. nasib baik ada orang ajar mak aku macamana mau telepon rumah...hp aku yang guna celcm sangat susah dihubungi..selalu aku terlepas panggilan mak aku...kebetulan kami mau keluar pi citymall mau beli digisimpak sebab senang telepon nombor digi mak aku cakap..

besuk ada seminar lagi tpi mungkin aku balik awal untuk mengurus kenduri doa selamat di rumah benoni setiap hari khamis.. risau aku macamana kalau aku ada kursus... terpaksalah minta kebenaran bos untuk keluar lebih awal..

ohh aku mau layan dengar lagu butterfingers guna LG stereo headset ehehe si Lelen dari ums yang kasik...dia jadik urusetia seminar..

Popular posts from this blog

Baru mau mula

kelam kabut

Sesi sekolah 2015