Diri Sendiri

Di Kg Benoni...selamat hari ibu..adek beli wireless..
banyak perkara aku nak tulis di sini tapi bila nak menulis rasa malas lah pulak. beginilah jika semua manusia ini jenisnya sama, perangai sama, sama kaya, sama miskin, sama pandai, sama bebal dalam erti kata tak lain, semuanya sama belaka tiada perbezaan. maka kalau manusia ini bentuknya kotak..maka dunia ini akan dipenuhi kotak kotak... di mana keunikan seseorang itu.?
ceritanya sama saja... baca blog satu nih..cerita semua blog lain seluruh dunia pun sama wah!! buring kan busan kan... so akan ada jenis orang yang simpan nama sendiri dalam blog, dan ada yang sembunyi personaliti dalam blog(tapi kasi hint XD) ada yang simpan identiti lain dari realiti. terpulang. siapa aku nak komen dorang. nak kata hipokrit ka apa ka kit ka pedulik hapa..everyone own there opinion..aku hormati saja pandangan mereka.

macam kita tinguk filem atau baca novel yang best... we already know that story is writer imagination with very touching words. why kita layan jek baca sampai habis!!? filem best best drama best2 kita tau arahan director and actor adalah lakonan. kita tinguk kalu best..kalu tak best kita kutuk berabis.why?? sometime kita perlu lari dari dunia sebenar dan melihat sesuatu perkara sebagai hiburan ataupun sekadar apa saja yang kita mahu fikirkan.

akhirnya semua bergantung kepada diri sendiri. macamana kita melihat suatu benda. kita boleh lihat dengan secawan kopi, duduk di sofa empuk dan menikmatinya..atau melihat dengan cara susah berdiri di atas ibu jari kaki sambil mengangkat 10 kilo beras kerana nak terasa menyusahkan diri.. terpulanglah.

masing-masing punya fikiran sendiri
dan pastinya ada yang berbeza dan sama.

Popular posts from this blog

Baru mau mula

kelam kabut

Sesi sekolah 2015