Klinik Tidur



Jumaat 16 mei 2008pukul 9.25 malam aku sampai di sleep clinic hospital queen. tercari2 nurse yang buat temujanji dulu. aku ingat dorng sudah balik. tapi aku yang awal sebenarnya... walaupun dorang suruh aku datang pukul 9.00. nasib baik aku tidak balik awal.masuk saja klinik tu ada dua bilik untuk pesakit dan satu bilik kecil untuk staf dan ruang tengah. 2 pesakit boleh tidur dalam satu malam. hampir sama macam hotel tapi belum sama lagi laaa.. kemudian aku disuruh rest dulu..aku tutup tu tv sebab takde yang best... keudian aku rest dan tetido. my wife call me dan tanya sudah ada kena pasang apa2 kaa.. aku cakap belum lagi.. kemudian sambung tdo.tidak tau pukul berapa tu nurse datang mau pasang benda macam ironman hehehe tiadalah.. benda tu diikat di dada..sambung p hidung...dan ada dilekat pada jari telunjuk.susah juga mau tido.. macam aku rasa bekhayal saja masa tuh...terus awal betul aku bangun sebab inda sabar mau pi rumah... mau makan sarapan.muahahah



Popular posts from this blog

Baru mau mula

kelam kabut

Sesi sekolah 2015