Hari pekerja

Kelmarin cuti pekerja... kami nak tinguk iron man tapi punyalaa ramai orang nak pi tinguk huh sampai cancel program mau tinguk wayang. aku sama wife pegilaa restoran makan lepas tuh p rumah mertua aku d lokawi.
petangnya p centre point nak beli mssql7 interprise kunun, tapi bila aku tinguk semula cd yg aku beli tuh..macam lain macam saja...install2 lain yang keluar...tidak seperti yang aku nampak d pc opis aku... maklumlaah aku sejak dah mula pandai sikit buat sistem online guna sql sama dreamweaver jadi kesiyokan pula nih...jadik ketagih mau kasik siap huh...
hari nh takder buat apa dah..pagi tadi tinguk you got served sambil tido...last2 aku perasan the movie sudah abis daaa..ntahapa hapa yang aku tinguk. my wife pi mengajar.. hantar budak sekolah dia p yayasan sabah lagi dan sejak 2 3 hari lepas..sibuk betul buat soalan peperiksaan budak. kesian jugak aku tinguk..bertungkus lumus membuat kerja di rumah. sya rasa begini juga laa pengorbanan guru masa aku di skolah dulu kan. hmmm terima kasih guru!

Popular posts from this blog

Baru mau mula

kelam kabut

Sesi sekolah 2015